November 1, 2023
Honkai: Star Rail, apreciatul RPG de fantezie spațială dezvoltat de HoYoverse, a sponsorizat ambele echipe chineze pentru The International 2023 (TI12). Ca parte a promovării, ei au derulat o campanie care oferă jucătorilor Stellar Jade „gratuit", în funcție de modul în care echipele s-au plasat la eveniment.
Pe baza campaniei, jucătorii ar primi între 100 și 1000 de Stellar Jade, în funcție de performanța Azure Ray sau LGD Gaming. Nu s-a precizat dacă valorile s-ar aduna dacă ambele echipe s-ar plasa în puncte.
LGD Gaming și Azure Ray au terminat pe locul 3 și, respectiv, pe locul 5, ceea ce înseamnă că Honkai: Star Rail va trebui să plătească jucătorilor cel puțin 600 și, eventual, 1100 de Stellar Jade.
Amploarea acordurilor ambelor echipe cu Honkai: Star Rail rămâne nedezvăluită, deși marca Honkai: Star Rail a fost prezentată în mod proeminent pe tricourile ambelor echipe.
„LGD Gaming și Honkai: Star Rail au ajuns oficial la o cooperare! Honkai: Star Rail va sponsoriza divizia LGD Dota 2 pentru a concura în TI 2023. Fie ca această călătorie să ne conducă spre stele!" - a citit o traducere a postării lui LGD.
Recompensele sunt distribuite începând de astăzi până pe 15 noiembrie la ora 6:00 și sunt disponibile prin sistemul de corespondență din joc.
Este demn de remarcat faptul că este neobișnuit ca un joc mobil precum Honkai: Star Rail să sponsorizeze echipe de esports. Jocul nu oferă nici măcar un mod PvP și este distracție PvE pur non-competitivă. Cu toate acestea, această sponsorizare se aliniază cu reputația HoYoverse ca unul dintre cei mai importanți dezvoltatori de jocuri din China și oferă o oportunitate de a promova jocul la un eveniment esports prestigios. Planurile pe termen lung pentru sponsorizările esporturilor de la Honkai: Star Rail sunt încă neclare, dar cu siguranță îi va expune pe fanii îndrăgostiți ai Dota 2 la genul jocurilor mobile.
Odată cu întreruperea circuitului Dota Pro în anul viitor, turneele terțe pot deveni mai răspândite în domeniul esports Dota 2. Acest lucru deschide posibilitatea pentru jocuri precum Honkai: Star Rail și Genshin Impact, un alt joc dezvoltat de HoYoverse, nu doar pentru a sponsoriza echipe, ci și pentru întregi turnee Dota 2. Aceste sponsorizări ar putea indica suprapunerea tot mai mare dintre titlurile de jocuri ocazionale și sectorul esports.
Această influență este demonstrată în continuare de entuziasmul pentru aceste jocuri mobile în cadrul comunității Dota 2. Jucătorul profesionist Wang „Ame" Chunyu a prezentat un cosplay al personajului lui Genshin Impact, Childe, la începutul acestui an, iar un jucător VALORANT chiar a pierdut un meci pentru a acorda prioritate jocului Honkai: Star Rail.
Din pitoreștile străzi ale Brașovului, Adriana Popescu se afirmă ca autoritatea principală a României în localizarea cazinourilor online. Combinând înțelegerea sa innascută a culturii românești cu nuanțele industriei jocurilor de noroc, ea este legătura esențială între România tradițională și dinamica lume a cazinourilor online.