În jocul pirați multiplayer Skull and Bones, jucătorii au acces la o varietate de nave. În timp ce mulți pot crede că mai mare este întotdeauna mai bun, acest lucru nu este neapărat cazul în joc.
Dimensiunile navei
Navele din Skull and Bones variază de la dimensiuni foarte mici la medii. În prezent, sunt disponibile 10 nave diferite, cu posibilitatea de a fi adăugate mai multe în viitor. Este probabil ca unele dintre aceste noi nave să fie desemnate drept „mari". Cu toate acestea, dimensiunea unei nave din joc nu este determinată doar de dimensiunile sale fizice.
Clasament după Hull Health și Cargo Space
Pentru a determina dimensiunea fiecărei nave din Skull and Bones, le-am clasat în funcție de sănătatea lor maximă a corpului și spațiul de marfă. Deși nu avem măsurători exacte ale lungimii și metru pătrat, acești factori oferă o bună indicație a dimensiunii navei.
Iată clasamentul navelor de la cel mai mare la cel mai mic:
- Vanguard - Zăpadă
- Sănătatea corpului: 50.000
- Spațiu de marfă: 80.000
- Vanguard este cea mai mare navă din Skull and Bones și este clasificată ca navă de tip Tank în categoria medie. Este construit pentru a rezista și are avantajul Tenacity, care permite recuperarea rapidă a forței aparatului.
- Bombardier - Padewakang
- Sănătatea corpului: 37.000
- Spațiu de marfă: 70.000
- Bombardier Padewakang este o navă extrem de distructivă în joc. Avantajul său Detonate oferă jucătorilor posibilitatea de a declanșa explozii masive și de a provoca daune suplimentare structurilor.
- Piroman - Sambuk
- Sănătatea corpului: 35.000
- Spațiu de marfă: 70.000
- Sambuk este o amenințare de foc pe mări. Avantajul său Scorched permite jucătorilor să provoace daune de ardere suplimentare atunci când aprind o navă în flăcări, care se răspândește la navele inamice din apropiere.
- Hullbreaker - Brigantine
- Sănătatea corpului: 40.000
- Spațiu de marfă: 45.000
- Brigantine Hullbreaker poate fi cea mai mică dintre navele de dimensiuni medii, dar este perfect pentru jucătorii cărora le place să lovească inamicii. Avantajul său Bullhorn permite daune masive și aplică Flooding navei inamice.
- Apărător - Hulk
- Sănătatea corpului: 30.000
- Spațiu de marfă: 46.000
- Defender, în ciuda poreclei sale Hulk, este cea mai mare dintre navele de clasă mică. Este o altă navă în stil Tank, asemănătoare cu Vanguard.
- Blaster - Sloop
- Sănătatea corpului: 25.000
- Spațiu de marfă: 40.000
- Blaster Sloop este o alegere populară pentru jucătorii care doresc să facă upgrade de la nava lor de pornire. Este cea mai mare dintre navele mici DPS și provoacă daune explozive.
- Firebrand - Barjă
- Sănătatea corpului: 27.000
- Spațiu de marfă: 30.000
- Barja Firebrand este o navă mai mică, cu o natură de foc. Excelează la aprinderea navelor în flăcări și la răspândirea focului asupra altor nave.
- Sentinel - Cutter
- Sănătatea corpului: 21.000
- Spațiu de marfă: 26.000
- Sentinel este o navă lungă în stil Sprijin. Deși poate fi de dimensiuni mai mici, are avantajul Unburden, care îi permite să sprijine alte nave cu restaurarea rapidă a daunelor.
- Rammer - Bedar
- Sănătatea corpului: 22.000
- Spațiu de marfă: 20.000
- Rammer este prima navă construită de jucători în Skull and Bones. Este o navă de pornire capabilă, cu sănătate decentă a corpului și spațiu de marfă.
- Dhow
- Sănătatea corpului: 7.000
- Spațiu de marfă: 10.000
- Dhow-ul este singura navă clasificată ca foarte mică. Este în esență o plută improvizată folosită pentru vânătoarea de animale mai târziu în joc.
Concluzie
În timp ce dimensiunea joacă un rol în navele Skull and Bones, nu este singurul factor determinant al capacităților unei nave. Fiecare navă are propriile sale puncte tari și puncte slabe, iar jucătorii ar trebui să aleagă o navă care să se alinieze stilului lor de joc preferat. Fie că este un tanc masiv sau o navă DPS agilă, găsirea navei potrivite pentru aventurile tale pirat este cheia succesului în marea liberă.