Compania este condusă de Sam Mathews în calitate de președinte al consiliului de administrație, în timp ce Wouter Sleijffers este CEO. Pe de altă parte, fostul star Fnatic CS: GO Patrik „cArn" Sättermon a devenit Chief Gaming Officer în 2012.
De-a lungul anilor, Team Fnatic și-a valorificat parteneriatele strategice pentru a-și impulsiona marca prin crearea de legende eSports, echipamente profesionale eSports și cimentând o cultură eSports la nivel global. Compania a colaborat cu alte mărci de top, inclusiv AMD, Hisense, OnePlus, Twitch, BMW, LeTou, PCSpecialist, Monster Energy și Jack Link's. Anterior, FNC a fost sponsorizat și de SteelSeries și chiar de MSI.
Deși a început ca un brand mic în urmă cu peste două decenii, Team Fnatic este una dintre cele mai valoroase echipe de esports. Un raport din 2020 despre Forbes a estimat valoarea sa la aproximativ 120 de milioane de dolari, generând aproximativ 16 milioane de dolari anual.
Fnatic eSports
Astăzi, Team Fnatic este o echipă de eSport cu mai multe divizii, care participă în peste șapte divizii. Până acum, organizația a câștigat peste 17 milioane de dolari și deține recordul pentru cea de-a treia echipă de sport vestică cea mai urmărită în 2020. Cu peste 33 de milioane de urmăritori pe rețelele sociale, Team Fnatic este o echipă de esport faimoasă și, cu siguranță, o forță de socotit.
FNC a intrat în eSport activ în 2006, după ce a achiziționat o echipă World of Warcraft (WoW). Lista includea Vo0, TooGood și Ztrider, trei dintre cei mai buni jucători la acea vreme. Trio-ul a excelat în toate competițiile de top și a obținut trei titluri. În anul următor, Fnatic a adunat o echipă DotA și a devenit rapid una dintre mărcile de eSports cu cea mai rapidă creștere, adăugând alte câteva divizii de eSport de top.