Organizația a deținut numeroase divizii în industria esporturilor în cei nouă ani de existență. De obicei, intră și ies din unele titluri, în funcție de nevoi. Prezența lor s-a simțit în Overwatch și League of Legends, unde au echipe în franciză. Alte echipe nefrancizate au operat sub marca Cloud9 includ Call of Duty, Battle Royale, Apex Legends, Fortnite, Halo, Dota 2, Hearthstone, Counter-Strike, Valorant, Smite, World of Warcraft și Teamfight Tactics.
Organizația condusă de profesioniști are o mulțime de jucători care intră și ies în orice moment. Au o academie pentru a produce noi talente în mod continuu. Unele dintre cele mai populare nume din lista lor profesională includ Skadoodle (Tyler Latham), N0thing (Jordan Gilbert), Stewie2k (Jakey Yip), EternaLEnVy (Jacky Mao), autimatic (Timothy Ta) și b0ne7 (Pittner Armand). Aceștia sunt jucători de top și cei mai importanți câștigători dintr-o listă care cuprinde peste 100 de jucători și cele mai populare echipe de sporturi. Compania plătește peste 1.600.000 USD jucătorilor pe an.
Creștere și expansiune
Succesul instantaneu al primei divizii LoL a încurajat Cloud9 să se extindă în alte divizii. În 2014, s-au alăturat Smite esports. Au creat nouă divizii noi în 2014. Problemele interne au dus la desființarea în 2014, dar a fost reînființată în 2015. Vainglory, principalul sport cu ecran tactil al organizației, a fost înființată în 2015. Organizația a fost înființată în septembrie 2016, devenind actualul Cloud9 Esports, Inc.
Această creștere a făcut ca Cloud9 să devină o echipă de esport faimoasă cu peste un milion de fani care au petrecut cumulativ 15 milioane de ore urmărind jucătorii ținutei. Efectul net a fost un aflux de sponsori. În 2017, corporația a beneficiat de o finanțare de 28 de milioane de dolari de la oameni ca Alex Ohanian, Hunter Pence și Craft Ventures.
The Rocket League divizia a fost creată în 2017. Riot Games a raportat asigurarea unui slot LoL Championship Series de către Cloud9 pentru aproximativ 10 milioane USD în același an. Un parteneriat major cu Red Bull în 2018 i-a văzut pe jucătorii Cloud9 să poarte tricouri Red Bull, printre alte acorduri. De asemenea, au primit 50 de milioane de dolari într-o altă rundă de finanțare. Ei au stabilit un sediu de 30.000 de metri pătrați și o bază de antrenament în Los Angeles, o mișcare care i-a făcut să primească un clasament MVP al companiei de sport de la Forbes. Valoarea companiei a fost de 350 de milioane de dolari în 2020.