Departamentul de asistență pentru clienți este ceea ce distinge un cazinou online decent de concurenții săi. Oamenii care au jucat online pariuri eSports sunt pe deplin conștienți de acest lucru.
Roku a reunit un personal de asistență format din experți cu experiență vastă în industria jocurilor de noroc pentru a vă ajuta să rezolvați orice probleme pe care le puteți avea. Sunt dornici să vă ajute în rezolvarea oricăror probleme pe care le puteți întâmpina.
Jucătorii pot contacta echipa de asistență a acestui serviciu de pariuri eSport zi sau noapte și pot primi un răspuns prompt. Membrii care au nevoie de asistență pot contacta personalul prin e-mail sau chat live, unde în mod normal răspund mult mai rapid decât prin e-mail.
Iată câteva metode de a contacta Roku.
Când vine vorba de serviciul pentru clienți, Roku acoperă toate bazele. Ele oferă diverse opțiuni pentru ca jucătorii să ajungă la operatorii lor, inclusiv chat live. Acest serviciu este disponibil 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână, permițându-vă să obțineți asistență ori de câte ori aveți nevoie.
Înainte de a utiliza oricare dintre aceste metode, rețineți că pagina de întrebări frecvente conține răspunsuri detaliate la întrebările frecvente.
În plus, linkul de asistență din partea de jos a site-ului web vă permite să trimiteți orice întrebări, recomandări sau preocupări.
În ciuda opțiunilor de limbă variate ale site-ului, limbile de asistență pentru clienți par limitate. Acesta poate fi un dezavantaj semnificativ pentru pariorii care nu înțeleg una dintre limbile disponibile: