Un centru de ajutor extins cu ghiduri practice răspunde la majoritatea întrebărilor clienților. Întrebările frecvente se încadrează în diferite categorii: general, înregistrare și autentificare, verificarea contului, depunere, retragere, cazinou live și sloturi, pariuri sportive, jocuri cu numere, bonus pentru jucători noi și sinceritate.
Aceste secțiuni sunt concepute pentru a face experiența cazinoului fără stres. Jucătorii care nu găsesc răspunsuri în centrul de ajutor pot folosi un sistem de asistență clienți 24 de ore din 24 prin:
Atunci când utilizați cele trei mijloace de contact, este bine să aveți pregătite detaliile personale pentru a facilita suportul să-și acorde ajutorul. De obicei, aceștia vor cere numele complet al clientului, numărul de telefon, adresa, data nașterii, țara de reședință și, poate, ultima dată de conectare.
Fie că este vorba despre deschiderea unui cont, efectuarea unei depuneri sau încasarea, clienții pot vorbi direct cu unul dintre agenții de asistență clienți prin intermediul chat-ului live, care este disponibil în fiecare zi. Butonul pentru chat live este situat în partea de jos a site-ului, în colțul din dreapta.