Betsson acordă prioritate unui serviciu pentru clienți de top pentru membrii săi. Acest lucru demonstrează dedicarea sa de a se deosebi de majoritatea platformelor de pariuri și de a oferi experiențe de joc superioare.
Echipa de asistență diversă și multilingvă a acestui site de pariuri este competentă. Fiecare dintre membrii săi are ani de experiență și posedă cel mai înalt nivel de profesionalism. Acest lucru le permite să răspundă la întrebările pariorilor rapid și politicos, folosind doar cele mai utile informații.
Timpul de răspuns al acestor metode de asistență variază. În timp ce cea a e-mailului variază între 30 și 60 de minute, chatul live este de aproximativ 30 de secunde. Este nevoie de aproximativ 15-60 de minute pentru ca platforma să-i sune pe pariori după ce au specificat când sunt disponibili. Cei care apelează la Betsson prin linia telefonică fierbinte pot lua legătura cu unul dintre experții lor în serviciul clienți în câteva minute.
Profesioniștii din asistența clienților Betsson sunt accesibili 24/7 pentru confort.
Când un jucător de noroc nu dorește să contacteze echipa de asistență Betsson și încă are nevoie de ajutor, există o alternativă. Centrul de ajutor al acestei platforme are o secțiune de întrebări frecvente cu răspunsuri detaliate care ar putea ajuta la rezolvarea diferitelor probleme legate de următoarele:
Unii pariori începători au mărturisit că sunt nedumeriți atunci când decid asupra celui mai bun mod de a contacta echipa de asistență a lui Betsson. Ei bine, a face o alegere devine o bucată de tort atunci când se ia în considerare caracteristicile sau comoditatea unei anumite metode.
De exemplu, să presupunem că cineva încearcă să aleagă între apel și chat live. Acesta din urmă se laudă cu viteză și este cea mai bună opțiune pentru membrii care au nevoie de răspunsuri cât mai repede posibil. Apelurile sunt potrivite pentru cei cărora nu le deranjează să aștepte câteva minute și nu sunt fani ai mesageriei.