Peste 18 ani. Se aplică T&C
Peste 18 ani. Se aplică T&C
Există trei moduri principale prin care jucătorii pot obține ajutor pentru a rezolva orice problemă pe care o întâmpină pe 888. Prima este vizitarea paginii de ajutor de pe site-ul oficial. Există o mulțime de informații pe pagina de ajutor pe care jucătorii le pot folosi pentru a-și rezolva problemele sau pentru a-și îmbunătăți cunoștințele. Există, de asemenea, numeroase ghiduri detaliate pe pagină.
Jucătorii pot găsi, de asemenea, mai multe informații pe paginile blogului, inclusiv câteva sfaturi utile care pot ajuta la îmbunătățirea experienței lor generale de pariere.
A doua modalitate de a obține ajutor este parcurgerea întrebărilor frecvente. Acest lucru poate ajuta jucătorii să obțină răspunsuri la întrebările lor fără a fi nevoie să contacteze reprezentanții serviciului pentru clienți.
Dacă niciuna dintre opțiunile de mai sus nu oferă suficientă asistență unui jucător, acesta poate contacta un reprezentant al serviciului pentru clienți prin opțiunea de bilete. Pentru asta, jucătorul trebuie să viziteze pagina de contact de pe site. Jucătorii trebuie să includă numele lor, adresa de e-mail, titlul anchetei și o descriere detaliată a anchetei. În cele mai multe cazuri, jucătorii primesc feedback în termen de trei zile.
Este de remarcat faptul că membrii clubului VIP au mult mai multe opțiuni pentru a contacta serviciul pentru clienți. Aceștia pot apela direct reprezentanții clienților sau pot comunica prin e-mailuri directe. De asemenea, primesc manageri de conturi personali, care îi pot ajuta să rezolve orice problemă pe care o pot avea în cel mai scurt timp posibil.
Peste 18 ani. Se aplică T&C
Peste 18 ani. Se aplică T&C